Wednesday 21 September 2011

.....x bley tidow....

aku....
tak tahua nak kata apa......
aku sayu.....
apa salah yang x ley dimaafkan...?
apa yang aku rasa sekarang macam2....aku dah rasa nak kosong ni....dan aku mula rasa aku x dihargai..
oleh sesiapa pun....dan aku mula nak pergi dunia aku solo....bebas,hepi....
aku ley keluar ngan sesiapa....tetapi....
aku cepat sedar sebab aku ada matlamat....dan aku nak semua berjalan lancar...
aku ada kerjaya..
ada kasih sayang dari dier..
ada kawan2...
ada segala2nya...
aku xpasti apa yang aku nak hadap lagi....
aku kene kuat...
aku kene teguh....
aku kene yakin pada dia...
walaupun aku sakit....walaupun aku terus kene macam ni...
kenapa perlu sayang tapi x nak tunjuk?
aku takut gak sakit hati ni...tapi aku tetap nak dia....
sebab pada aku makin aku sakit aku makin tahu yang aku tetap teguh tuk dye....
datangla berapa orang pompuan pon add aku kat
.......facebook.....
       .......tempat belajar....
              ........kat tempat keje.....
telefon aku ker.....
    even x aku sekalipon yang datang....
aku cuma nak dia....hanya dia....
aku x bagi peluang walaupun ada yg amek berat tanya pasal aku,bagi hadiah,telefon umah,,
aku tetap pk sendiri...
aku x kuar ngan girl...ber2....
aku just ok jer bila dowang ajak kuar....
tapi mustahil aku akan pergi kuar...
hadui.....
x paham ker aku sedang berubah....
tengah menghargai,mula mencintai....
tapi aku x rasa dier akan dipilih....
sebab ada yang dah menyenangi hati dia....aku xlayak ker?
dah x sayang?dah tak nak ker?dah bosan ker?aku cuma mahukan kasih sayang.....
apa nak wat nie.....
just berharap dan berharap....aku cuma harap...
peluang akan datang pada kami...
supaya cinyta kami kuat.....
berusahalah berhabis-habisan....aku kuat....aku tau dia pun kuat....aku cuba lagi....

No comments:

Post a Comment