Saturday 10 September 2011

hi...

..aku..
rasa macam sedey jer hari ni...apa korang rasa bila girl korang x der?
  aku rasa macam nak mati hari ni sib bek keje half day...damn....rindu der...x ley tahan
  aku tido pon x ley la..tapi time ni loa masa yg terbaik utk aku diet hahahaha
x der langsung rasa nak makan nasi..
mana plak "ucuk" aku pegi?rindu yang x dapat nak aku kata dah..

tapi...

Dia mintak aku pahamlah dia,dia nak tenangkan diri dia...
    Ikutkan aku memang x nak PAHAM pon....tapi aku sanggup sebab hidup aku cuma ada dia..
^waktu aku sakit dia sanggup basah tuala lap badan aku...
^waktu aku gado ngan member aku dia skolah aku jangan gado..
^masa aku tak ley  wat seswatu dia selalu kata "abi boley wat ayunk tau...."
^macam2 lagi laa.....korang ader?
sayang b rindu gila kat ayunk ni...

No comments:

Post a Comment