Sunday 18 September 2011

debaran....

aku akan jumpa seseorang besok....
andai dye nak begitu aku ikutkan...
sebab aku nak hidup aku stabil dan aku sendiri x sanggup dye luka.....dan aku yakin dye akan tggu aku...
x kiralah kalau orang kata aku saje sedapkan hati aku....
tapi itulahkebenaran yang aku rasa.....
sebab aku pun akan tggu dye.....aku sayang dye....
aku x nak dye sakit lagi dan aku akan kembali pada dia semula dengan aku yang berjaya.....aku dah berjaya benti rokok akhirnya,,,,puas ati aku
puassssssssssssssssss
now aku kena ada asset aku sendiri sekurang2nya aku beli with my money....
untuk anak isteri aku.......tapi jujur segala2nya dia tahu yang aku rasa sangat perasaan tu.....
dan keyakinan aku sama.....x berubah sebab aku pun akan buktikan pada semua orang....
semua ni sebab aku sayang dia.....
kalau aku gagal maknanya aku x sayang dia.....
aku janji pada dia so aku akan tunaikan.....

No comments:

Post a Comment