Sunday 25 September 2011

..............skunk nie.................

skunk nie...........
aku rasa aku dah x betol dah kowt..................
aku rasa aku dah x tau apa nak wat.................
seronok ker hidup macam biasa?.....................
jadi balik macam dulu....
ada life aku sendiri,,
dan aku nak tau.....berbaloi ke tetap tggu sebab semata2 syngkan seseorang.....
                                           ...... dan apa yang ada dalam hati aku sekarang sejak apa dah jadi semalam.....?
aku rasa dia x sayang aku.....
aku rasa dia ada orang lain yg mampu jaga dier........
dier nak aku tgglkan dier....
aku sayang dia...
ni habis jujur....
x tau dah apa lagi aku nak cakap....
mcm2 aku cuba....
tapi masih ada masa lagi....
ni minggu akhir....
aku bertahan seminggu ni jer....
andai passive so aku terima kegagalan aku...
andai dier ada orang lain aku just terima jer....
............PERISTIWA SEMALAM...........
betol2 ragut hati aku.....
          sentap.....
dan aku tak tau apa sekarang aku rasa...
yang tinggal sayang kat dier jer....
sebab dier macam x nak kat aku....
mungkin dier ada orang lain kot yg mampu jaga dier....
andai aku gagal.....
aku akan tutup semuanya....
lock em up.............
aku tggu peristiwa2 yg akan datang dapat epikan kami dan wat kami epi..........
kalau sayang katakan la..........
kalau cinta buktikanlah sama2........
buat apa nak pendam....?
sebab dah ada depan mata.....
kalau x nak ckp jer....
even ada orang lain pun cakap jer.....
....................aku tetap akan senyum...................
persoalan sekarang....
SERONOK KER JADI SOLO?....
semuanya terpulanglah pada dia.....
tariklah abi dari jadi solo.....
abi ayunk punya ni.....
kalau x....
abi pun x tau lah...........
         END
..........................................................................................................................
                                                                                   ...................................hanz......................................

No comments:

Post a Comment