Wednesday 21 September 2011

...aku...

ntah....hari  ni aku kerja x best....famili aku suka wat aku tekanan....
aku pon berapa paham..
sebab aku pon x pasti...
aku....aku...aku...rasa rasa nak rabak dah kepala aku...
tapi dlm tekanan...
aku dapat wat sale...best2.....
hahahahahaha
aku mampu wat gak....aku x akan biarkan emosi aku diganggu....hahahahaha
sebabnya....aku nak berjaya,,,,sampai bila2....supaya aku akan jadi seorang yang bertanggungjawab....
seorang yang..berjaya....dan selamanya...dihargai..
dan aku akan jadi seorang yan ng menghargai..mencintai..memanjakan..membahagiakan..
melindungi..dan selalu buat orang yang aku sayang ceria...
........................................................................................................................................................
tapi hari ni ak rasa downed sebab aku rasa macam nak pecah sebab aku rasa macam nak mati sebab aku x tau apa nak kata.....
coklat...
kenapa aku terdetik nak beli kau////
kenapa....dah la

No comments:

Post a Comment