Monday 26 September 2011

.....sebenarnya......

aku ada benda nak jujur kat blog aku ni.....
aku sebenarnya,,,,,,
jujur,
yang aku sangat sayangkan seseorang.......
bidadari aku la tu....
aku pasti dalam hati aku adalah dia....dan sesungguhnya xder orang lain.
aku x tau kenapa dia jadi macam ni...
aku faham siapa dia..dan aku sanggup wat apa jer asalkan dier happy...
tapi kadang2 masing2 tunding jari...
dan aku dah kata azam aku adalh jadi yang terbaik....
aku nak hubungan kami yang macam biasa...
xder la ada masalh gadoh ker...apa ker..
sedangkan ianya memang seronok kalau kita saling hepi...
aku x pasti apa aku nak wat lagi....
yang mana aku dah give up satu masa dulu....
bila jumpa dia...
dia sayangi aku...
puncanya apa pun aku sendiri x tau...
dan sekarang aku sangat2 jujur yang aku sayng dia....
"ayunk janganlah ayunk memandang abi ni main2 pada ayunk"
janganlah ayunk takut pada abi...
abi x nak sakiti ayunk..
kenapa nak memalingkan keadaan yang sepatutnya hepi kepada sad story...
ayunk tau kan b suka ayunk kenapa?
manja..
nakal..
peramah..
tapi....
yang utama adalah HATI..
abi sikit terluka berkenaan cincin dan abi sedih sangat...
tapi abi tau ayunk x sengaja...
apa yang ayunk curiga pada abi?
apa yang buat ayunk dan abi mcm ni?
abi sedih...
ayunk sedih..
kita masing2 ada perasaan...
ayunk sedar apa yang ayunk rasa?
itulah sebenarnya...
bukan rasa yang tiba2 datang...
rasa yang dah ada...
itulah yang ada...kenapa ayunk takut abi ada ngan orang lain...
sebabnya ayunk sayang abi...
abi dah berlembut...
berlembut itu adalah toleransi...
abi takut ayunk amek kesempatan atas abi...
abi x minta apa2 pon...
abi minta ayunk yang b tau dier adalah kasih sayang abi...
satu2nya mender yang abi x pernah ada...
abi dah janjikan?ayunk x nampak ker apa yang ada kat hati abi?
apa yang abi dah buktikan?
apa yang abi cuba buat?
dapat tak?
dapat tak?
nampak tak?
...............................................................................................................................
ayunk dah jadi sukarelawan...
ayunk kata mereka x buta hati...

so ayunk paham bagaimana nak menilai...
cuba buat mender tu pada diri abi...
gemilang....
tapi kenapa sekarang goyang...
abi panas baran...
hakikat abi ngaku...
sekarang ada ker?
abi dah tentu sayng kat ayunk...
............................................................................................................................................
keputusan yang abi buat adalah menyayangi ayunk dan jalani hidup ngan ayunk....sampai bila2...
ayunk jadilah bidadari abi...
plizlah ayunk...
ayunk nak uji cinta abi bukan macam ni sepatutnya...
dekati abi dan nilailah sendiri....
last kata2 abi...
abi sayang ayunk
seikhlas hati kalau ayunk masih x percaya...
itu ayunk mampu pikir sendiri..
b tggu ayunk bukan seminggu...
tapi b tggu ayunk sampai mati...
b x nak kita camni....
sampai bila ayang?
abi dah tau....
ayunk pon tau...
so kita mampu ubah,,,
ayunk kata dah lepas jadi pengajaran b x main2lah sayang...
serius...
...............................................................................................................................................
salam...

2 comments: