Friday 23 September 2011

....aku mimpi ker....

salam.....
tadi lepak ngan dye kat sini2 je....
alamak kaki dia sakit,,,,,,
sedih kot.......
tapi aku kuatkan jugak hati aku.....
seksa tngok dier jalan.....
pedih hati aku.................
luluh............................
xder apa aku dapat buat....
kalau ada peralatan tadi aku nak jer cuci.....tapi aku dapat keluarkan darah kotor je..
apa dah jadi laaa......
....................................................................................................................................
semenjak 2 menjak ni aku asyik dapat cll.....
asyik dapat mcg jer dari orang yang aku pon x kenal......
ada jer yang tegur tapi aku x kenal.......
kalau aku tegur lain lah.......
ni x pon.....
....................................................................................................................................
aku pon x pasti.......
sebenarnya kami ni macam mana?
aku nak macam biasa.....
dan aku dah malas main tarik tali.........
sebab kalau aku kata aku sayang .....aku sayang.....
dan kalau nak berkawan jer.....
fine,aku ikutkan je.....
pada aku sekarang,ye aku sayang.....
tapi kalau ada rasa x selesa nak wat apa?
dan aku nampak aku macam orang asing......
x tau la kalau aku sorang jer perasan........
mungkin dier malu......
nak aku mulakan dulu......
aku harap cepatlah semua ni berlalu......
supaya aku jadi milik dier dan dia milik aku....
macam dulu.....dan kami bahagia,,,,
sebab aku x nak sia2kan dia......
dan aku cuma mampu bertahan.....sebab....kalau terus2 mcm ni....
hati kami akan jadi kosong.........aku harap dier paham.....
aku masih sama mcm dulu......
cuma aku jadi lebih menyayangi dier.......
rasanya x susah nak paham......kot......
aku cuba letakan tempoh seminggu lagi dalam hati aku......
aku cintakan kau lahhhhhh.......
sudi ker x?.....
.................................................................................................................................
mood=need de answer.....A.s.a.p.......
.............................love you dear.......................
                                                                                                       .........hanz...........

1 comment:

  1. sabar bro.............
    dier nak ko tapi jual mahal....
    maybe bila ko mula nak manjakan dye dye x nak....
    tapi sebenarnya dier nak......
    dan hati2 bro....
    andai dier ikhlas.....dye akan sedar dalam beberapa hari ni dan akan berubah....percayalah....dye sayang ko

    ReplyDelete