Saturday 24 September 2011

......masa tu.....

well masa tu aku jadi kosong.....
        sebab aku mula rasa dia xselesa......
sebab masa tngah makan tuok jer....
pastu tngokdyemakan maggie soup....
tapi bila g ke ts dye jadi mcm x selesa.....
xder mood nak ckp....
aku diam jer la.....tapi mana nak cari kekuatan hati aku....masa tu....
last2 aku blah gie bilik air.....
masa ni lah aku duduk dan bnyak yg aku fikir tapi pastu aku lupa....
aku jalan gie keluar toilet thenjumpa dye balik....
so pastu aku calo lah gie luar....dye gie beli barang....pertama kali aku request x nak ikut dye....
dalam idop aku...
.....masa tu aku nak wat apa pon x tau...
lastly aku dok jer la....kat luar....
then aku blah gie toilet n dapat mcg so aku g la luar balik.....then we all balik...
............................................................................
......masa tu.......
aku sebenarnya downed....
    sungguh2.....
tapi dye pandai pujuk.....
bestnya.....so aku terus ok....hahahaha dye gie ipb then ada aktiviti.......................
...........................................................................
erm......biasala.....
masing2 ada masalah kot...tapi dier sweet.....
                                                                                           ........................hanz..........................

No comments:

Post a Comment