Wednesday 19 October 2011

...sekarang ni...

apa yang ada dalam kepala aku?
aku tak tau......
sebab aku malas nak semak kan kepala otak aku ni.....
macam2 hal.....
dan aku pun x pasti sama ada ianya sampai kat sini atau akan ada lagi ujian pada masa akan datang....
sebab apa pun aku tak tau la....
maklumlah.....
hidup....
tapi camner nak steady balik?
macam mana?
aku pun x pasti.......
sebab semua ni bukan masalah kecik.....
masalah besar.....
dan apa yang dah berlaku skunk ni membuatkan semuanya keliru....
dan lintang pukang...
apa aku nak wat sekarang ni.....
mampu ker aku nak bantu dier?
mampu ker nak buat dier terselamat?
apa yang aku mampu buat ni?
mcm x der apa2 yang mampu aku bagi pada dier.......
kesian dier.....
aku x tau apa nak wat dah....
paper pun harap dye mampu hadap....

                                                          .......................hanz.................

No comments:

Post a Comment