Friday 28 October 2011

......aku.......

salam....
dalam hidup sekarang..aku x pasti...apa ayang datanf sebgai apa...
mungkinkah hidup ni banyak makna?
tak semestinya apa yang kita nak akan kita dapat,
tapi.....
sakit tu mampu memberi pengajaran pada setiap orang....
aku dah malas nak berfikir sebab
aku yakin.....jika seswatu itu milik aku...
ianya akan datang pada aku....
dan segalanya akan kekal....

kalau sayang sedaya upaya kita akan  buat yang tersayang hepi...
berkorban selagi mampu....
positif  dan yakin pada dia...
even berjuta kilometer terpisah.....
even dye x cll@mcg skalipun.....
apa yang penting.....
kasih sayang itu dapat dirasai...
dan rasa diri kita dihargai....
dan....
kita akan rasa sentiasa ada dier walau dalam hati sekalipun....
.........................................................................................................
tapi bila tiada........
......biarkan kenangan itu hidup.......
bila tak bermakna.........
......biarkanlah kenangan itu mati......
mungkin...............
......ada yang terpilih untuk kita........
sangat perit..........
......tapi hidup perlu diteruskan........

                                                  .................................hanz...................................

No comments:

Post a Comment