Monday 17 October 2011

....cool.....

dye ni kenapa ek?
asal dye tanya soklan maut kat aku td?
dan asal dye kata dye tau aku ada kat sini...?
then dye kata ameklah masa lama mana pun....

                                  dye kata kalau ada masalah jumpa dye je...
tq sangat....
dye ajak aku jalan2 tadi tapi aku tolak....
ajak kuar malam ni tapi aku memang tolak awal2....
tapi sampai bila aku nak menolak?

ader gak dye tnya,,,,
kenapa tinggal famili....
dye dah memang tau ker?
6 tahun aku lost ngan dye....

aku blank kejap...
aku rasa seswatu yang best sangat....
tapi aku x pasti tu rasa apa....
bercampur2.....
even jumpa kat tepi jalan....
tapi dye memang cool....
selamber parking kat tepi jalan
pasang lampu kecemasan.....
.........................................................................................
dye kata dye paham apa aku....
dye ni ada unsur lengkap...
hampir perfect.....
aku lost ngan dye sebab aku skool kat melaka....
.........................................................................................
tapi dye kata dye x kesah semua tu asalkan dapat berkawan ngan aku pun dah cukup....
nama dye kamelia....
aku just panggil dye mel...
..........................................................................................
kawan jer pun.....
apa ada hal.....

No comments:

Post a Comment