Thursday 24 November 2011

maafkan aku

sebenarnya aku x der niat nak wat mcm tu....
jangan lah sedih....
kalau betul sayang bagi la tul2....dan
lindungilah hubungan daripada hasutan perasaan negatif...
kalau pk positif positiflah jawabnya
if negatif so negatiflah...
aku bukan malaikat
aku cuma manusia......
sama jer so.....
hargailah aku....
kenapa kau takut dengan tindak tanduk aku...?
aku x pernah nak lakukan semua negatif,,,
dan hargailah aku....
so janganlah wat lagi semua ni...
cantik luar dan dalam.....
dan hilangkan lah panas baran....
dan jadilah seorang perempuan yang ada sifat2 keibuan....
dan.....
semua ni x akan jadi kalau kau fikir perasaan ke2-2 pihak...
dan kalau sikap EGO kau mati kau x rugi apa-apa...
                                                           .....yang menyayangi....

                                                                                       ........hanz.........
masih ada sayang dihati ni....
...........ikhlas sangat..........
                hanz

No comments:

Post a Comment